Voor 15u besteld, zelfde dag verzonden

max 4,95 verzendkosten

GRATIS retourneren

Ik twijfel of ik de juiste steunzolen gekozen heb

De steunzolen zitten niet lekker.

Heb je al eens eerder steunzolen gedragen of zijn je voeten niet gewend aan extra ondersteuning? Het kan kloppen dat de steunzolen in het begin wat oncomfortabel aanvoelen; het kan daarom soms even duren voordat je aan de extra ondersteuning gewend bent. Gun je lichaam die tijd en bouw het gebruik van de steunzolen langzaam op.

Heb je het gebruik opgebouwd, zit je buiten je retourperiode en kun je nog steeds niet wennen aan de steunzolen? Het kan zijn dat de gekozen Mysole steunzolen toch niet de juiste zijn voor je lichaam. Neem gerust contact met ons op, we denken graag met je mee.

De steunzolen passen niet in mijn schoenen.

Het klinkt stom, maar heb je eraan gedacht om eerst de originele steunzolen uit je schoenen te halen en die te vervangen door je Mysole steunzolen? Het komt namelijk veelvuldig voor dat de orginele zolen niet worden verwijderd.

Misschien zijn de steunzolen niet geschikt voor je favoriete schoenen. Heb je ze al in een ander paar schoenen geprobeerd?

Heb je de juiste maat gekozen? Bij een hoge wreef of tussenmaat, bijvoorbeeld 37 naar 38, adviseren we in principe de kleinere maat te kiezen. Als het nodig is, kun je je steunzolen altijd omruilen voor een andere maat. Bekijk de maattabel op de website voor ons advies.

Ik twijfel over de juiste maat, kan ik de Mysole steunzolen ergens passen?

Zoek via onze storelocator een verkooppunt bij jou in de buurt voor persoonlijk advies. https://be.mysole.nl/storelocator/

Veelgestelde Vragen

Wat is de levensduur van een paar Mysole steunzolen?

Dit is sterk afhankelijk van het gebruik en het gewicht van de gebruiker. Na verloop van tijd zal de werking verminderen en daarom is het van belang de steunzolen tijdig te vervangen. Gemiddeld heeft een paar steunzolen een levensduur van 6 maanden.

Het is raadzaam om na gebruik de steunzolen uit de schoenen te halen zodat ze kunnen drogen voor de volgende dag. Zo zorg je ervoor dat de steunzolen langer mee kunnen gaan.

Mijn steunzolen zijn nat geworden, en nu?

Laat ze rustig buiten de schoenen drogen. Ga dit proces niet proberen te versnellen door ze op een warmtebron te leggen. Hierdoor kunnen de steunzolen vervormen en/of het leer kan gaan krimpen of scheuren.

Als de steunzolen vanwege transpiratievocht en/of het vele dragen niet voldoende tijd hebben om te drogen, is het raadzaam een tweede paar Mysole steunzolen aan te schaffen zodat deze afwisselend gedragen kunnen worden.

Hoe reinig ik mijn steunzolen?

Doe dit regelmatig met lauw water en een doekje. Zorg dat de steunzolen volledig droog zijn wanneer je deze weer gaat gebruiken.

Mijn steunzolen hebben een nare geur, hoe kan ik dit tegengaan?

Speciaal voor Mysole zolen hebben we een Deo ontwikkeld die nare geurtjes van de zool en schoen tegen gaat. Het is sterk af te raden om deodorant van andere merken dan Mysole aan te brengen.

Ik gebruik de steunzolen nu al een tijdje en het heeft onvoldoende resultaat.

Misschien passen deze steunzolen niet bij je en heeft je lichaam behoefte aan andere steunzolen. Bel ons gerust op T: 0416 20 91 70 we geven graag advies. Wanneer niets helpt adviseren we je een bezoek te brengen aan een voetspecialist.

Ik ben op zoek naar een specifieke steunzool, kunnen jullie me helpen?

We hebben speciaal hiervoor een zool keuzehulp ontwikkeld, deze vind je hier https://be.mysole.nl/zoolkeuze/
Mocht je liever persoonlijke advies nodig hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen T:0416 20 91 70 of gebruik de chatfunctie op deze website.

Mijn account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Registreer jezelf via deze link https://be.mysole.nl/mijn-account/

Waarom heb ik een account nodig?

Een account is niet verplicht maar wel handig! Je kunt je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en accountdetails bewerken.

Kan ik mijn account verwijderen?

Jammer, maar geen probleem. Stuur ons een mailtje en we zorgen voor de juiste afhandeling. support@be.mysole.nl

Algemene vragen

Wat zijn de openingstijden van Mysole?

Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Hoe kan ik Mysole bereiken?

Per telefoon +31(0)416 20 91 70
Per e-mail support@be.mysole.nl
Chat via de website https://be.mysole.nl/

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

Per telefoon +31(0)416 20 91 70
Per e-mail support@be.mysole.nl
Chat via de website https://be.mysole.nl/

Hoe gaat Mysole met klachten om?

Iedere klacht wordt individueel en in goed overleg behandeld, we hebben hier geen vaste richtlijnen voor. Schroom niet om contact met ons op te nemen, alles is bespreekbaar.

Bestelling

Kan ik een ander factuur- en verzendadres opgeven?

Natuurlijk, dit is geen probleem. Je krijgt deze optie bij het plaatsen van je bestelling of wijzig een van de adressen via je account.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via onze webshop https://be.mysole.nl/

Kan ik mijn bestelling wijzigen / annuleren?

Wanneer je nog geen track and trace code hebt ontvangen dan kan je tot 16.00 uur telefonisch T: 0416 20 91 70 of via de chat contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling ophalen in Sprang-Capelle?

Dit is helaas nog niet mogelijk.

Bezorging

Wie komt mijn pakket bezorgen?

We verzenden onze pakketten met DHL.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Bij Mysole worden goederen besteld voor 15.00 uur nog dezelfde dag verzonden. DHL garandeert een levering binnen 24 uur m.u.v. weekend- en feestdagen.

Is het mogelijk, een leverdatum aan te geven?

Natuurlijk! Geef dit aan bij het plaatsen van je bestelling en we verzenden het de werkdag voordat je het pakket wenst te ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending aan huis of een servicepunt kosten beide € 4,95 voor Nederland en België.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Jazeker, je ontvangt een Track & Trace code van Sendcloud zodra je bestelling is overgedragen aan DHL.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Dit kan telefonisch tot 15.00 uur op dezelfde dag dat je je bestelling geplaatst hebt.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben tijdens de bezorging?

DHL zal proberen je bestelling bij de buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is bieden ze het op een ander moment nogmaals aan of nemen ze het mee naar een servicepunt. Je ontvangt in beide gevallen een bericht waar je pakket is en in het geval van een servicepunt wat de openingstijden zijn.

Waarom verzenden jullie de steunzolen niet via brievenbuspost?

Dit hebben we in het verleden geprobeerd, maar dit leverde helaas veel klachten op. We hebben er daarom voor gekozen via pakketpost te versturen.

Facturen

Hoe ontvang ik de factuur van mijn geplaatste bestelling?

Je ontvangt deze standaard per mail. Je kunt je facturen ook altijd inzien via de webshop in je account omgeving bij bestellingen.

Ik heb geen factuur ontvangen?

Het kan wel eens voorkomen dat er een e-mail met de factuur niet aankomt. Je kunt een nieuwe aanvragen;

Per telefoon +31(0)416 20 91 70
Per e-mail support@be.mysole.nl
Chat via de website https://be.mysole.nl/

Retourneren

Ik heb mijn steunzolen gekocht via Mysole.

Tot wanneer kan ik mijn steunzolen retour zenden?

Je kunt de ontvangen inlegzolen binnen 30 dagen na ontvangst retour zenden.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Meld je retourzending aan via deze link https://inlegzolen-support.shipping-portal.com/rp/ en volg de aanwijzingen op.
Breng je retourzending naar het door jou gekozen servicepunt.

Moet ik voor mijn retourzending betalen?

Nee dat is niet nodig, je hoeft het alleen nog maar af te geven. Vraag altijd om een bewijs van afgifte.

Wanneer kan ik mijn geld retour verwachten?

Wanneer Mysole je teruggestuurde steunzolen in ontvangst heeft genomen, ontvang je gegarandeerd binnen 14 dagen je geld retour.

Ik heb mijn steunzolen ergens anders gekocht.
Volg de retourprocedure van de desbetreffende aanbieder.